16 févr. 2009

Flash info: Belangrijk nieuws van gisteren

1- Pas op: glimmend boek! Viel me gisteravond op toen ik het licht uitdeed. Dan ook nog uitgebreed geexperimenteerd: inderdaad, het fluoresceert in het donker. Verbaast me ook niks van Einstürzende Neubauten.

2- Ajax heeft de klassieker thuis tegen Feyenoord met 2-0 gewonnen. Bij de Rotterdammers ging er een beetje wat mis ("Maar is het niet altijd zo?", wou een echte Amsterdammer bij zeggen).
Jon Dahl Tomasson met griep, groenhemden niet in vorm, Tiendalli en een woeste bal...

3- Jazz Up Your Dutch is nog niet dood, heb net wat bloed in das Beest geïnjiceerd. Kunstmatige herlevingspoping, vrees ik, maar het komt nog goed uit. Yucca doet eventueel mee.

4- Kutweer.

5- Coke-wall op kantoor grooit, binnenkort concurreren ik en mijn collega´s met Berlin.

Dat was´t. Lekker belangrijk, hè?

Aucun commentaire: