13 mars 2009

Flash info: Belangrijk niews van nu

Lekker gaat het met mij ook, bedankt. Alvast veel plezier bij B. en R (doe de groeten van me aan allebei). [...] Graag binnenkort naar het Rijksmuseum, ik dacht dat het ING aanbod om de ene of andere reden niet meer gold?

Gisteravond geen dansles, ik zat lekker thuis de Ajax-OM-wedstrijd op de radio te luisteren: Ajax verloor met 1-2. Helaas.

Klinkt goed jouw nieuwe boek. Wist je dat Nietzsche in zijn boek "Der Wille zur Macht" (volgens me in het derde boek, weet niet meer zeker) een artikel over - of better gezegd tegen - Darwin heeft geschreven? Het heet "Anti-Darwin", zie bijvoorbeeld volgende kritiek: http://www.mith.demon.co.uk/darniet.htm

Daniel C. Dennett ken ik niet. Maar het klinkt erg interessant, ik heb net de naam op internet opgezocht, ik ga meteen de wikipedia treffartikel lezen. Ik houd me op dit moment bezig met een boek over de cultuur van het banal (dus dat past bij jouw thematiek), van Duchamp tot realiteit-TV. Daarna wil ik voor een tijdje lekker naar echte literatuur terug keren. Heb schoonheid weer dringend nodig.

Nog niks gezien van de boekenweek, ik ga misschien op zaterdag naar Scheltema: er is een interessante lezing s´middags daar, dan kan ik ook de gelegenheid aangrijpen om een paar mooie boeken te kopen. Weet niet of ik veel tijd voor de lezing zal hebben, ik ga nog op deze avond naar OT301 waar een surf horror rock bandje optredt. Lekker fout. Dat zijn Russen: Messer Chups. Daarna vindt nog een sort Russendisko plaats, ik verwacht Babuschka-Beats en veel lol van.

Boekenbal vindt volgende vrijdag plaats.

10:31: tijd om aan de slag te gaan.

Aucun commentaire: