7 mai 2009

Lost Highway (4): Van de regen in de drop (Calvados) komen

Klik op de kaar om te vergroten.

Op zondag 03.05.2009 met de kater onderweg naar Sassenheim geweest waar ML en S. woonen. Het idee was de bollenstreek door te lopen, lokkertje: Calavados! Straks werd de route naar hartelust veranderd, met een schitterende omweg door de Keukenboos bij Lisse. We waren iets te laat met de wandeling, vele bloemen waren al gekopt, maar een paar mooie tulpenvelden hebben we toch nog gezien. Ook nog een ijsvolgel zoor zover ik me herinner.* In het begin regende het wel een beetje - maar wat kan ons dit helemaal schelen? Integendeel! Daarna was het weer fraai weer.

13 km. De route zag er ongeveer zo uit, ik kan me de precieze weg niet meer herinneren trouwens.

A-Hillegom, Zuid-Holland
B-Veenenburgerlaan, Hillegom
C-Loosterweg Noord, Hillegom
D-Stationsweg, Lisse
E-Keukenboos, Lisse
F-Loosterweg Zuid, Lisse
G-Johan Speelmanweg, Lisse
H-Akervoorderlaan, Lisse
I-Heereweg/N208
J-Hoofdstraat, Sassenheim
K-Bijdorpstraat, Sassenheim

* En ook een heel grappige reiger! Ik vraag me af hoezoe hij daar stond.

Aucun commentaire: